آواتار وب (هدف پردازش کارن) آدرس شرکت

تهران- خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه ساوجی نیا، پلاک 85، واحد 2

کد پستی

1531713113

تماس با ما

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 18

پنجشنبه ها 9 صبح الی 15

88558103 (021)

88520791 (021)

2598804 0912

ما را اینجا پیدا کنید

راهنمای آپدیت محتواهای قدیمی برای افزایش ترافیک سایت

تاریخ ایجاد : 28 فروردین,1403
Blog Images

افزایش ترافیک سایت با استفاده از تکنیک آپدیت محتواهای قدیمی تاثیر بسیاری بر روی روند سئو و افزایش بازدید و کلیک بر روی محتواهای سایت خواهد گذاشت. اگر به دنبال راهی برای بهبود روند سئو سایت خود هستید در ادامه این مطلب با بررسی روش های موثر بر افزایش ترافیک سایت همراه ما باشید.

بررسی میزان اهمیت محتوا در سایت ها

با درج محتوا متنی برای بخش بلاگ سایت، در واقع از افراد بسیاری برای بازدید از سایت خود دعوت کرده اید. افراد با سوال های بسیاری که در ذهن خود دارند به سراغ مرورگر رفته و کلمات کلیدی مهمی را جستجو می کنند که ارتباط مستقیمی با نیاز آن ها دارد. بنابراین اگر شما در بخش وبلاگ سایت خود مقاله های مرتبط و مورد نیاز کاربران را داشته باشید در واقع باعث شده اید که کاربران برای کسب اطلاعات لازم خود از سایت شما بازدید کنند. اگر یک فروشگاه اینترنتی لباس دارید می توانید موضوع بخش وبلاگ خود را مرتبط با سوال هایی که ممکن است ذهن کاربر را در این زمینه مشغول کند در نظر بگیرید. در نهایت کاربر نه تنها پاسخ سوال خود را دریافت می کند بلکه محصول مرتبط و مورد نیاز خود را هم در سایت شما مشاهده خواهد کرد. بنابراین تولید محتوا متنی برای انواع سایت ها اهمیت بسیار زیادی دارد و کمک بسیاری در روند فروش آن ها خواهد داشت. اگر از تولید محتوا متنی سئو شده برای افزایش بازدید و کلیک سایت خود استفاده کرده اید باید بروز رسانی آن ها را هم جدی بگیرید. چرا که بیشتر ترافیک سایت از محتواهای قدیمی که بر روی سایت قرار گرفته اند به دست می آیند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره علت اهمیت بروز رسانی محتوا متنی سایت در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

علت اهمیت بروز رسانی محتوا متنی سایت

به طور معمول تیم تولید محتوا و سئو کار تلاش می کنند که به صورت روزانه و مداوم محتواهای جدیدتری را در سایت منتشر کنند. باید بدانید که در کنار تولید محتوا روزانه به دلیل افزایش بازدید و کلیک سایت همچنین بهبود روند سئو سایت نیاز است که زمانی را هم برای بروزرسانی محتواهای قدیمی اختصاص دهید. در این صورت در مدت زمانی کوتاه متوجه تغییرات مثبت در روند سئو سایت مورد نظر خواهید شد.

 

افزایش ترافیک سایت

 

مزایای بروز رسانی محتواهای قدیمی سایت

همه کسب و کار های اینترنتی برای افزایش رتبه سایت خود روزانه در حال تولید محتوا متنی برای بخش وبلاگ سایت خود هستند بنابراین موضوع های قدیمی که بر روی سایت شما منتشر شده اند به سرعت قدیمی خواهند شد و نیاز به بروزرسانی خواهند داشت. البته باید بدانید که نحوه بروز رسانی محتوا نیز بسیار اهمیت دارد بنابراین اگر با روش های بروز رسانی محتوا متنی آشنایی ندارید در ادامه این مطلب با معرفی روش های بروز رسانی محتوا همراه ما باشید.

 روش های بروز رسانی کردن محتوا متنی

اولین مسئله در آپدیت کردن محتوا ها تغییر عنوان هایی است که درباره آن ها صحبت کرده اید. با  کمی جستجوی بیشتر ایده های جذاب تری را برای محتوا های خود پیدا کنید. گاهی نیز ممکن است متن محتوا شما کیفیت لازم را داشته باشد بنابراین بهتر است به سراغ تغییر کلمه کلیدی بروید. تغییر کلمه کلیدی قدیمی با جدید و رعایت چگالی آن می تواند تاثیر بسیاری در افزایش بازدید و کلیک سایت شما داشته باشد. هر چقدر شناخت شما از کاربران سایت بالاتر برود و در نتیجه به کمک ابزارها بتوانید کلمه کلیدی های بروز را بهتر پیدا کنید در روند بهبود سئو سایت نیز موفق تر خواهید بود. یکی از دلایلی که بروز بودن محتوا بسیار اهمیت دارد این است که گوگل نیز در زمان سرچ کاربر تلاش می کند تا جدیدترین و بهترین محتوا ها را به کاربر نمایش دهد. بنابراین می توان گفت گوگل اعتبار بیشتری به مقاله های بروز نسبت به مقاله های قدیمی می دهد. در نهایت اگر فکری به حال بروز کردن مقاله های سایت خود نکنید نسبت به رقبا بسیار عقب تر خواهید بود.

 

بروز رسانی کردن محتوا

 

افزایش نرخ کلیک : (CTR)

 به طور کلی باید بدانید که نرخ کلیک کاملا وابسته به دو عامل میزان بازدید سایت و رتبه لینک ها نیز می باشد. بنابراین اگر در بروز رسانی های محتوا های قدیمی به این دو مورد توجه کنید بسیار موفق در جذب کلیک بیشتر خواهید بود. یکی از دلایل دیگری که بروز رسانی محتوا بسیار اهمیت دارد این است که کاربران ترجیح می دهند موضوعاتی را دنبال کنند که تاریخ انتشار آن ها جدیدتر است.

توجه به معیار های موتور جستجو گوگل

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مسائل در روند سئو سایت توجه به الگوریتم های موتور جستجوی گوگل نیز می باشد. معیار های گوگل نیز به طور مداوم در حال بروز رسانی و تغییر هستند بنابراین بسیار مهم است که شما نیز با توجه به الگوریتم ها و طبق معیار های موتور جستجو گوگل محتوا های خود را تولید  منتشر کنید. توجه داشته باشید که به یکباره بروز کردن محتواهای قدیمی پیشنهاد نمی شود و بهتر است سعی کنید در مدت زمان طولانی اما به صورت مداوم این کار را انجام دهید.

با هم کار کنیم

به یک پروژه موفق احتیاج دارید؟

بررسی پروژه
با ما تماس بگیرید 88558103 (021)