آواتار وب (هدف پردازش کارن) آدرس شرکت

تهران- خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه ساوجی نیا، پلاک 85، واحد 2

کد پستی

1531713113

تماس با ما

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 18

پنجشنبه ها 9 صبح الی 15

88558103 (021)

88520791 (021)

2598804 0912

ما را اینجا پیدا کنید

تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت

تاریخ ایجاد : 01 اسفند,1400

هزینه معیار مهم برای همکاری با هر شرکتی است اما ملاک تعیین هزینه طراحی وب سایت و برآورد هزینه هر شرکتی چیست و چرا اعلام هزینه هر شرکتی متفاوت است و گاهاً بازه هزینه اعلامی بزرگی بین اعلام هزینه های شرکت های در استعلام قیمت طراحی سایت بین برآورد شرکت های مختلف به وجود آماده است.

برآورد هزینه طراحی سایت

بحث هزینه طراحی وب سایت بر طبق تجربه از جانب مشتری به دو نوع مشتری تقسیم...

هر وب سایتی برای دسترسی کاربران نیاز به یک آدرس دارد که این آدرس دامین Domain یا دامنه وب سایت نامیده می شود. برای انتخاب دامنه و پسوند مناسب قصد داریم در این مقاله توضیحاتی را خدمت شما ارائه کنیم تا دامنه‌ای حرفه‌ای و خوش آوا برای وب سایتتان انتخاب بفرمائید.

اول از همه یه توضیح مختصر بدم که دامنه در واقع پوشش IP هاست یا سرور شماست، به زبان ساده تر برای دسترسی به محتوای سایت...

دوران بیماری و محدودیت‌های کرونا در ایران و تمامی کشورهای توسعه یافته یا روبه توسعه تغییرات اساسی در شیوه خرید یا فرهنگ خرید ایجاد کرد که البته نقش خوبی هم برای کسب و کارهای اینترنتی و مجازی داشت و اما بسیار ناخوشایند برای کسب و کارهای سنتی بود و خسارات زیادی را وارد کرد. برای پیروزی در دنیای تجارت و کسب و کار باید همسو با خواسته ( نیاز مشتری )، فرهنگ خرید ( شیوه خرید ) و شیوه تبلیغات و با...

روش های طراحی وب سایت

تاریخ ایجاد : 15 آبان,1400

وب سایت ها فارق از زبان‌ برنامه نویسی دو دسته 1-وب سایت های داینامیک ( دارای سیستم مدیریت محتوا ) 2-وب سایت استاتیک (بدون سیستم مدیریت محتوا) تقسیم بندی میشن.

وب سایت های داینامیک عموماً به زبان PHP یا ASP طراحی و برنامه نویسی میشن یا ممکنه ترکیبی از چند زبان برنامه نویسی باشن. اما یک وب سایت داینامیک با چه روش هایی قابل اجراست؟

1- طراحی با سیستم های مدیریت محتوای رایگا...

با هم کار کنیم

به یک پروژه موفق احتیاج دارید؟

بررسی پروژه
با ما تماس بگیرید 88558103 (021)