آواتار وب (هدف پردازش کارن) آدرس شرکت

تهران- خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه ساوجی نیا، پلاک 85، واحد 2

کد پستی

1531713113

تماس با ما

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 18

پنجشنبه ها 9 صبح الی 15

88558103 (021)

88520791 (021)

2598804 0912

ما را اینجا پیدا کنید

آماده سازی سایت وردپرسی برای ترافیک بالا

تاریخ ایجاد : 16 تیر,1403
Blog Images

آماده‌سازی سایت وردپرسی برای ترافیک بالا نیازمند انجام چندین مرحله است که هر کدام به بهینه‌سازی عملکرد و امنیت سایت کمک می‌کنند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راه های افزایش ترافیک سایت و رفع مشکل قطعی آن در ادامه این مطلب همراه ما باشید. 

آماده سازی سایت وردپرسی برای ترافیک بالا

افزایش ترافیک سایت مسئله ای است که از همان ابتدای راه اندازی سایت باید به آن توجه کنید. چرا که بعد از راه اندازی سایت اگر با افزایش ترافیک رو به رو شوید مدیریت آن یک مشکل بزرگ و زمان بر برای شما خواهد شد. در ادامه این مطلب با نحوه آماده سازی سایت وردپرسی برای افزایش ترافیک سایت  و عدم بروز مشکلاتی مانند قطعی سایت و.. همراه ما باشید.

آشنایی با مفهوم رویداد پرترافیک سایت

اگر سایت خود را طراحی کرده اید و اکنون سایت شما دچار قطعی یا بیرون انداختن کاربران حین دریافت خدمات شده است باید بدانید که شما با مشکل پرترافیک بودن سایت رو به رو شده اید و باید بستر را برای ورود کاربران به سایت فراهم کنید. برای این منظور پیشنهاد های بسیاری وجود دارد که می توانید از آن ها برای حل مشکل سایت خود استفاده کنید. اما بهتر است از همان ابتدای طراحی و راه اندازی یک سایت اینترنتی به فکر ترافیک و افزایش بازدید آن باشید. به طور کلی منظور از پرترافیک شدن سایت این است که به جای ورود صد کاربر در یک روز، تنها در چند دقیقه صد ها ورودی به سمت سایت وردپرسی خود داشته باشید. در این صورت با افزایش ترافیک و به احتمال زیاد قطعی سایت همراه خواهید شد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چه زمانی سایت با رویداد پر ترافیک مواجه خواهد شد؟ برای پاسخ به این سوال به ادامه این مطلب توجه کنید.

چه زمانی سایت با رویداد پرترافیک مواجه خواهد شد؟

تنها دیتا آنالیزور ها آن هم نه به طور دقیق می توانند به طور تقریبی گزارشی در این باره آماده کنند. اما به طور کلی پرترافیک شدن سایت در سه حالت امکان پذیر خواهد بود.

 حالت اول: گاهی ممکن است کارشناس تولید محتوا سایت شما درباره تیتر(موضوع) هایی صحبت کند که بسیار پرطرفدار و جذاب باشند بنابراین با انتشار این نوع محتوا ها در سایت ممکن است شاهد بازدید کاربران بسیاری از سایت باشید. بنابراین اگر به دنبال جذب مخاطبان بیشتری به سایت خود هستید بهترین پیشنهاد برای شما برنامه ریزی قبلی برای انتشار محتوای متنی سایت نیز می باشد.

حالت دوم: بدون شک همه افرادی که سایت دارند برای افزایش رتبه از کمپین های تبلیغاتی استفاده کرده اند. یکی از راه های افزایش ترافیک سایت نیز استفاده از تبلیغات و کمپین های قوی نیز می باشد.

حالت سوم: جالب است بدانید که یکی از راه های مخرب با تاثیر منفی در سئو سایت شما این است که رقبا سایت شما را هک کنند. زمانی که سایت شما زیر ساخت خوبی از نظر امنیتی نداشته باشد هک سایت به راحتی اتفاق خواهد افتاد و به همین ترتیب رقبا می توانند در مدت زمانی کوتاه تعداد در خواست های بسیاری را به سایت شما بفرستند. در این صورت است که با مشکل  پر ترافیک در سایت خود رو به رو خواهید شد. حالت سوم: جالب است بدانید که یکی از راه های مخرب با تاثیر منفی در سئو سایت شما این است که رقبا سایت شما را هک کنند. زمانی که سایت شما زیر ساخت خوبی از نظر امنیتی نداشته باشد هک سایت به راحتی اتفاق خواهد افتاد و به همین ترتیب رقبا می توانند در مدت زمانی کوتاه تعداد در خواست های بسیاری را به سایت شما بفرستند. در این صورت است که با مشکل  پر ترافیک در سایت خود رو به رو خواهید شد.

 

 

با هم کار کنیم

به یک پروژه موفق احتیاج دارید؟

بررسی پروژه
با ما تماس بگیرید 88558103 (021)