آواتار وب (هدف پردازش کارن) آدرس شرکت

تهران- خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه ساوجی نیا، پلاک 85، واحد 2

کد پستی

1531713113

تماس با ما

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 18

پنجشنبه ها 9 صبح الی 15

88558103 (021)

88520791 (021)

2598804 0912

ما را اینجا پیدا کنید

آموزش لینک سازی داخلی با ابزاراسکریمینگ فراگ

تاریخ ایجاد : 02 مرداد,1403
Blog Images

ابزار اسکریمینگ فراگ به کارشناسان سئو کمک می کند تا راحت تر بتوانند لینک سازی های داخلی سایت را چک کنند. در واقع با این ابزار بسیار راحت تر می توانید لینک های داخلی سایت را بررسی کرده و در صورتی که مسیر لینک سازی اشتباه باشد یا صفه ای بدون لینک رها شده باشد را پیدا کنید. در ادامه ما قصد داریم نحوه کار با این ابزار کاربردی را به شما عزیزان اموزش دهیم همراه ما باشید.

 مختصری درباره اسکریمینگ فراگ

 

آموزش مرحله به مرحله کار با ابزار اسکریمینگ فراگ

ابتدا نیاز است از که اسکریمینگ فراگ را باز کنید سپس در منوی CONFIGURATION گزینه CUSTOM را انتخاب کنید. سپس CUSTOM RESEARCH  را طبق تصویر زیر انتخاب و کلیک کنید. 

در مرحله بعدی لازم است که در صفحه ای که باز می شود گزینه CUSTOM SEARCH و سپس گزینه ADD را انتخاب کنید. 

برای جلوگیری از لیست شدن مجدد صفحاتی که انکر تکست مد نظر را دارند می توانید از قسمت بالا طبق تصویر زیر روی عبارت TEXT یا REGEX کلیک کنید.  برای این منظور تنها کافی است بر روی گزینه PAGE TEXT ANCORS کلیک کنید. 

برای مثال اگر انکر تستی که نمی خواهید دیگر نشان داده شود کلمه لینکدین است باید آن را انتخاب کرده و سپس بر روی OK کلیک کنید و سپس خارج شوید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ادرس مورد نظر خود را باید تایپ کنید و گزینه START را بزنید. سپس قست فلش را باز کنید.

سپس در پنجره باز شده لازم است گزینه CUSTOM SEARCH را انتخاب کنید. این پنجره به شما نشان می دهد که در کدام صفحات سایت از کلمه مورد نظر شما استفاده شده است. سپس می توانید برای آن صفحات لینک سازی داخلی انجام دهید. 

اگر قصد دارید به طور دقیق تر عمل کنید و صفحاتی را مشاهده کنید که لینک داخلی به صفحه هدف شما ندارند می توانید از روش سرچ دیگری استفاده کنید. برای این منظور لازم است که یک REGEX بنویسید و تنها صفحاتی را لیست کنید که انکر تکست مورد نظر شما را دارند اما لینکی به صفحه هدف نداده اند. 

با هم کار کنیم

به یک پروژه موفق احتیاج دارید؟

بررسی پروژه
با ما تماس بگیرید 88558103 (021)