آواتار وب (هدف پردازش کارن) آدرس شرکت

تهران- خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، کوچه ساوجی نیا، پلاک 85، واحد 2

کد پستی

1531713113

تماس با ما

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 18

پنجشنبه ها 9 صبح الی 15

88558103 (021)

88520791 (021)

2598804 0912

ما را اینجا پیدا کنید

رایگان چک کردن ایندکس شدن رپورتاژ

تاریخ ایجاد : 13 مرداد,1403
Blog Images

ریپورتاژ آگهی روشی مناسب برای تبلیغات محتوایی سایت افراد داری کسب و کار می باشد. اگر به دنبال بهترین روش در جهت معری و تبلیغ خدمات خود در سایت هستید باید بگوییم که بهترین روش برای افزیش بازدید و رتبه سایت شما استفاده از ریپورتاژ آگهی می باشد. محتوا ریپورتاژ آگهی تولید محتوا متنی مرتبط و مفید برای کاربران است که لینک های بسیاری به سایت شما می دهد. هر چقدر سریع تر محتوا ریپورتاژ ایندکس شود سرعت بازدید سایت شما توسط مخاطبان افزایش پیدا خواهد کرد. اگر به دنبال روشی هستید که به صورت رایگان از ایندکس شدن ریپورتاژ آگهی مطلع شوید بهتر است به ادامه این مطلب توجه کنید. 

آشنایی با ویژگی های ریپورتاژ آگهی 

فرض کنید یک شرکت تولید کننده محصولات آرایشی می‌خواهد یک ریپورتاژ آگهی در مورد مزایای استفاده از محصولات طبیعی برای پوست منتشر کند. در این مقاله، به توضیح مزایای مواد طبیعی و تاثیرات مثبت آنها بر روی پوست پرداخته می‌شود و در نهایت به صورت غیرمستقیم محصولات آن شرکت معرفی می‌شوند.  مهمترین مسئله در بحث تولید محتوا متنی سایت و ریپورتاژ آگهی لینک دهی داخلی است. لینک سازی داخلی با استفاده از ابزار اسکریمینگ فراگ نیز امکان پذیر می باشد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای استفاده از روش تبلیغاتی ریپورتاژ اگهی لیستی از ویژگی های ان را برای شما آورده ایم. 

محتوای مفید و جذاب: ریپورتاژ باید حاوی اطلاعات مفید و جذابی باشد که توجه خواننده را جلب کند.

عدم تبلیغ مستقیم: در ریپورتاژ به صورت مستقیم تبلیغ نمی‌شود و تمرکز بر ارائه اطلاعات و محتوا است.

افزایش آگاهی از برند: هدف اصلی ریپورتاژ، افزایش آگاهی مخاطبان از برند و ایجاد ارتباطی مثبت با آنها است.

انتشار در رسانه‌های معتبر: ریپورتاژ معمولاً در سایت‌ها یا نشریات معتبر منتشر می‌شود تا اعتبار بیشتری به محتوا بخشیده شود.

بهبود سئو: ریپورتاژ به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک می‌کند، زیرا لینک‌هایی که در متن قرار داده می‌شوند به سایت اصلی ارجاع می‌دهند و این می‌تواند به بهبود سئو کمک کند. 

آموزش رایگان چک کردن ایندکس شدن رپورتاژ

رپورتاژ آگهی یک روش موثر برای گرفتن بک لینک به صورت داثمی می باشد. معمولا پس از پرداخت هزینه رپورتاژ دومین مرحله چک کردن ایندکس شدن آن است. به همین ترتیب در این بخش از مقاله ما قصد داریم به بررسی ایندکس شدن رپورتاژ به صورت رایگان بپردازیم. 

روش اول : استفاده از اپراتور site:link reportage

در روش اول لازم است که وارد گوگل شده و عبارت site: را جستجو کنید. پس از آن باید url ریپورتاژ را در اختیار داشته باشید و بعد از این عبارت آن را طبق تصویر زیر  paste کنید. 

 

روش  دوم: پیدا کردن لینک در سرچ کنسول

مروگر خود را باز کنید  و عبارت search console  را جستجو کنید. سپس در پنل سمت چپ به دنبال عبارت link  بگردید.  سپس از قسمت top linking site دامنه هایی که به سایت شما ریپورتاژ داده اند مشخص خواهند شد. 

 

روش سوم: استفاده از سایت رایگان Ahrefs

 وارد مرورگر شده و عبارت ahrefs را جستجو کنید. سپس بر روی سایت آن کلیک کرده و طبق تصویر زیر نام دامنه خود را وارد کنید. در نهایت با استفاده از این سایت می توانید دامنه هایی که به دامنه شما ریپورتاژ داده اند را به صورت لیست مشاهده کنید. 

 

روش چهارم: کپی کردن لینک ریپورتاژ ر سرچ گوگل

روش پنجم: چک کردن تعداد ریپورتاژ های زیاد با استفاده از سایت اسکریمینگ فراگ شده

اگر از سایت های بسیاری درخواست ریپورتاژ آگهی کرده اید بهترین روش برای مشاهده رایگان ایندکس شدن ریپورتاژ استفاده از سایت اسکریمینگ فراگ نیز می باشد. برای این منظور لازم است که از قسمت  configuration گزینه Custom search را انتخاب کنید. سپس از قسمت پایین صفحه  بر روی گزینه add کلیک کنید. سپس طبق تصویر زیر گزینه custom extarction را انتخاب کنید تا کادر زیر برای شما نمایش داده شود.

 

طبق تصویر بالا پارامتر را نوشته و گزینه  custom extraction را طبق تصویر زیر انتخاب کنید. اگر کادری که برای شما نمایش داده شد خالی نبود به معنی ایندکس شدن ریپورتاز آگهی نیز می باشد. 

روش ششم: آنالیز بک لینک از طریق سایت webceo

پس از وارد شدن به این سایت برای مشاهده ایندکس شدن ریپروتاز ابتدا لازم است در آن ثبت نام کنید. سپس می توانید لینک ها را مشاهده کنید. 

با هم کار کنیم

به یک پروژه موفق احتیاج دارید؟

بررسی پروژه
با ما تماس بگیرید 88558103 (021)